Wonder water

It won’t Harm you.

Een ambachtelijk project opgezet door de Friese Youtuber Harm waarbij hij met Goin’nuts in zee ging om dit biertje zijn rijke smaak om te zetten tot een visueel vlaggenschip!

Ons avontuur trotseerden we door te beginnen met een prikkelend brainstorm sessie met Harm, waarin we zijn visie voor Wonderwater in kaart brachten en al snel uitkwamen dat het vooral zijn passie voor bier zou weerspiegelen. 

Door het gebruik van levendige kleuren, speelse illustraties en een vleugje fantasie, slaagden we erin om een ontwerp te maken dat echt de aandacht trekt en meerdere doelgroepen zal aanspreken.

Met oog voor detail en precisie hebben we elk element van het label zorgvuldig vormgegeven, Van de fel gekleurde naam van het bier tot de It won’t Harm you slogan. We hebben er zelfs rekening mee gehouden dat de outfit op het label overeen komt met de outfit die Harm draagt in de Wonder Water reclame spot.

Craft Lemonade

Harm zijn publiek is voornamelijk minderjarig, dit betekend dus dat vooral de vaders het Wonderwater biertje mogen drinken. Om toch ook nog het jongere publiek aan te spreken is er naast het biertje ook een Craft lemonade uitgebracht. Om de Craft Lemonade herkenbaar te maken als zijn eigen (alcohol vrije) variant hebben we hiervoor een apart label ontworpen.

Dit resulteerde in een witte variant van het originele goud gele label. Hierdoor kunnen vader en zoon zomers heerlijk in het zonnetje hun bier en Lemonade drinken!